Endrupskolens logo

Udlån af lokaler

Retningslinjer for udlån af Endrupskolens lokaler

Generelt for Fredensborg Kommune gælder det at der ikke udlånes lokaler til:

• Arrangementer med kommercielt formål, herunder firmafester og handelsmesser

• Private arrangementer som fx fejring af enkeltpersoner, bryllupsarrangementer eller fødselsdage

Specifikt for Endrupskolen gælder det at der udlånes lokaler til:

• Trivselsarrangementer for hele klassen hvor forældre og børn deltager

• Møder for forældre, hvor indholdet relaterer sig til skolens virksomhed (eks. SSP)

• Bålhytter og udeområder med mulighed for adgang til nærliggende toiletter

Lokaler der kan udlånes:

• Almindelige klasselokaler

• SFO- og klublokaler

• Bålhytter og udeområder

• Fælleshuset

Øvrige emner til udlån:

• Kulgrill

Procedure:

En kontaktforældrerepræsentant henvender sig til klasselæreren, som kan reservere lokalet. Klasselæreren orienterer servicelederen om lokalereservationen og om hvem, der er den ansvarlige kontaktforælder. Kontaktforælderen skal henvende sig til servicelederen, som aftaler de praktiske ting omkring nøgler, alarm mm.

Hvis det drejer sig om udlån af lokaler, bålhytter og udeområder i tilknytning til SFO/Klub kontaktes personale eller daglig leder for nærmere aftale om udlevering af nøgler.

Det gælder ved alle arrangementer, at deltagerne selv tilvejebringer alt forplejning, service, materialer mm. der skal benyttes ved arrangementet.

Endrupskolen september 2023